آمار های جالب در رابطه با ویدئو مارکتینگ

  • در سال 2019، 80% از محتوای وب سایت ها را ویدئو تشکیل خواهد داد (Hubspot).

 

  • 45% از شرکت کنندگان در نظرسنجی Hubspot، حدود 1 ساعت و نیم در هفته را برای تماشای ویدیو در فیس بوک و یوتیوب صرف می کردند.

 

  • متوسط کاربران اینترنت، 88% بیشتر در وب سایت های دارای ویدیو وقت صرف می کنند (Cisco).

 

  • 59% از افراد، ویدیوهای کمتر از یک دقیقه را تماشا می‌کنند (Wistia).

 

  • به طور متوسط روزانه 8 میلیارد ویدیو در فیس بوک و 10 میلیارد ویدیو در اسنپ چت دیده می شود و 95 میلیون تصویر در اینستاگرام پست می شود (Hubspot).

 

  • بر اساس پژوهش Hubspot محتوای متنوع برای خوانندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در واقع محتوای سمعی از محتواهای نوشتاری و محتوای بصری (فیلم و تصاویر) از محتوای سمعی برای مخاطب جذاب تر است (Hubspot).

 

  • 76% از کاربران گفته اند: ویدیوهای جالب و جذاب برندها را با دوستانشان به اشتراک می گذارند (Invodo).

 

  • 65% از افراد، پس از دیدن ویدیو، از وب‌سایت بازدید کرده اند (Forbes).

 

  • 75% از ترافیک اینترنت در سال 2017 متعلق به ویدیوها خواهد بود (com).

 

  • 70% از بازاریابان حرفه ای، ویدیو را بهتر از هر رسانه ی دیگری دانسته اند (Marketing Profs).

 

  • هر ساله 4 میلیارد و 600 میلیون ویدیو تبلیغاتی به صورت آنلاین تماشا می شود.به صورت آنلاین تماشا می شود (iStock).

 

  • هر دقیقه 300 ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود (YouTube).

 

  • در اینستاگرام عکس ها بیشتر از ویدیوها Engagement می گیرند. دلیل اصلی آن سرعت لود سریعتر آن ها نسبت به ویدیوها می باشد. حجم زیاد ویدیوها و سرعت اینترنت چالش های اصلی ویدیوها هستند (com).

 

  • 92% از کاربران موبایل، ویدیوهایی که در موبایل تماشا می کنند را با دیگران به اشتراک می گذارند.

 

  • تا سال 2018 نیمی از مردم دنیا اسمارت فون خواهند داشت (eMarketer).

 

  • در حال حاضر نزدیک به 16 میلیون ایرانی از اینترنت موبایل استفاده می کنند (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات).

 

  • اینترنت موبایل تماشای ویدیوهای آنلاین در یوتیوب را 40 درصد افزایش داده است (YouTube).