Loading...

این فیلم سینمایی که از سال 1389 تا 1392 در شرکت زاگرس فیلم در حال تولید بود بر اساس سریال 400 دقیقه ای آن تولید شده است. سریال و فیلم سینمایی شهر راز از بزرگترین پروژه های انیمیشن سه بعدی کل کشور بوده که به موفقیتهای چشمگیری در جشنواره کودکو نوجوان  اصفهان دست یافت و پروانه زرین بهترین کارگردانی فیلم بلند انیمیشن ایران را از آن خود کرد.

 

انیمیشن شهر راز

انیمیشن شهر راز

مجموعه انیمیشن شهر راز در 26 قسمت تلویزیونی به همراه یک نسخه سینمایی در مرکز پویانمایی صبا و با همکاری شرکت زاگرس فیلم شیراز تولید شده است.

شهر شیراز از پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی برخوردار است و بزرگان و مفاخر بسیاری در این شهر می‌زیسته‌اند، بنابراین طبیعی است که استفاده از فضاهای معماری و پوشش و گویش شیرازی می‌توانست به جذابیت داستان کمک کند. البته قصه این مجموعه نیز در جای خود جذاب و دیدنی است اما استفاده از فضای فرهنگی و معماری شهر شیراز به جذابیت آن کمک کرده است.

از ویژگی های بارز انیمیشن شهر راز می توان به وجود جدال خیر و شراشاره کرد یعنی شخصیت منفی که علم و دانش را تنها برای به دست آوردن پول و قدرت می‌خواهد با شخصیت اصلی داستان یعنی سپهر که یک نوجوان علم جو است به رقابت می‌پردازد و این جدال به تقویت کشش داستان کمک شایانی کرده است. در فضای کلی اثر تلاش شده تا شجاعت، هوشمندی و ماجراجویی قهرمان نوجوان داستان برجسته سازی شود.

 

پخش سریال انیمیشن شهر راز  تولید شده در شرکت زاگرس فیلم هر روز ساعت 15:30 و 20:30 از شبکه سراسری نهال (پویا).
دیدن این سریال را به همه شیرازی ها خصوصا کودکان و نوجوانان توصیه کنید.
برترشو منتشر کننده آثار استودیو زاگرس فیلم

Comments

  • Mon, 10/16/2017 - 15:35 reply
    این برنامه قشنگترین برنامه توی شبکه نهال بوده است
  • Mon, 10/16/2017 - 15:35 reply
    این برنامه قشنگترین برنامه توی شبکه نهال بوده است

نظر خود را بنویسید